Få svar på ofte stillede spørgsmål

Hvad er reglerne for afbestilling af købte billetter?

På indenlandske ruter skal alle billetter afbestilles senest 2 timer før planlagt afgangstidspunkt, hvis refundering ønskes, dog skal lilla (event) billetter afbestilles 24 timer før planlagt afgangstidspunkt.

Grønne billetter bliver ikke refunderet. 

Hvis afbestillingen er rettidig tilbagebetales beløbet ekskl. eventuelt kortgebyr til den konto, der hører til det ved betalingen anvendte betalingskort.

Se venligst nærmere om reglerne i Takst- og befordringsregulativet.


Der står "returbillet" i SMS beskeden selvom jeg kun har bestilt en enkeltrejse?

Vi anvender også SMS beskeden, når der er bestilt en returrejse. Hvis der i parantesen i forbindelse med returrejsen ikke er angivet en dato og afgangstidspunkt, er der kun bestilt en enkeltrejse.


Det er første gang, jeg forsøger at bestille på jeres hjemmeside, hvad skal jeg skrive i feltet log ind og adgangskode?

Den første gang du bestiller efter juli 2014, skal du ikke udfylde felterne log ind og adgangskode. Du skal i stedet for udfylde "Indtast dine informationer". Adgangskoden vælger du selv. Den skal være på mindst 5 tegn.

Når du først har oprettet dig som kunde i vores system, bliver det nemmere fremover. Du skal blot under log ind angive din e-mail adresse og den adgangskode, du valgte under oprettelsen.


Jeg har et gyldigt wildcard, kan jeg købe en studie- eller ungdomsbilletmed rabat?

Ja, det kan du. Et wildcard er tilstrækkelig dokumentation. Du må gerne forevise et Wildcard elektronisk. Der skal medbringes legitimation i form af sundhedskort, kørekort eller Pas.


Jeg skal på jeres hjemmeside købe en billet til en anden person, hvordan gør jeg?

Du skal blot købe billetten på normal vis, dog skal du under "Indtast dine informationer" angive den rejsendes navn.

Den rejsendes navn vil derefter blive påført billetten.