Der kan telefonisk reserveres 30 dage frem i tiden på afgange over Fyn via Storebæltsbroen.

Det kan dog forekomme, at der på udvalgte rejsedage kun kan bestilles plads og købes billet online på afgange over Fyn.

Der kan altid kun bestilles plads og købes billet online på afgange, hvor vi anvender Mols-Linien.

Der kan online reserveres 60 dage frem, hvis køreplaner for hele denne periode er færdiggjort og indtastet, men vi kan ikke garantere herfor.

Betaling af billetter skal foretages senest i bussen før afgang. I bussen modtages kontanter eller Dankort (andre betalingskort og checks kan ikke anvendes som betalingsmiddel).

Ved køb af kontantbilletter i bussen modtages beløb på op til nærmeste 100 kr. af billetprisen, da vi som oftest ikke kan give tilbage på 500- og 1000-kronesedler.

Ved betaling online på vores hjemmeside eller via vores app. skal reservationer og betalinger foretages senest ½ time før planlagt afgangstidspunkt. Reservationer og billetkøb er gyldige indtil 15 min. før planlagte afgangstidspunkter.

Rabatbilletter (Grønne, blå, gule, røde og lilla (event) billetter) kan kun købes online på vores hjemmeside eller via vores app.

Kombibilletter vedrørende rejser med Lokaltoget til og fra Vig St. kan kun købes online.

Kombibilletter vedrørende rejser med Arriva og Linie 888 kan kun købes online. 

Kombibilletter vedrørende rejser med Swebus og Linie 888 kan kun købes online. 

Uanset at der på vores hjemmeside og via vores app. p.t. i praksis kan reserveres på kombirejserne ved angivelse af et klippekorts terminalnummer, kan der ikke betales med klippekort på kombirejserne. Ligeledes kan billetter ikke købes i bussen.

Billetter er kun gyldige på den valgte afgang (rejsedag og afrejsetidspunkt). Købte billetter kan i bussen vises på papir, bærbar PC, tablet eller mobiltelefonskærm på minimum 4 tommer.

Billetten skal være klar til fremvisning ved billettering. Det er den rejsendes eget ansvar at kunne forevise sit Print-selv-ID ved billettering. Print-selv-ID kan være pas, kørekort eller sundhedskort på den rejsende. Manglende forevisning af forannævnte vil medføre, at den fremviste billet ikke kan anvendes. Den allerede købte billet kan ikke refunderes.

Det er kundens eget ansvar at medbringe den nødvendige dokumentation ved køb af børnebilletter, studie- og ungdomsbilletter, pensionistbilletter og køb baseret på ledsagekortet udstedt af Danske Handicaporganisationer. Værnepligtige skal for at rejse gratis forevise den nødvendige dokumentation. Manglende dokumentation vil medføre, at den fremviste billet ikke kan anvendes. Den allerede købte billet kan ikke refunderes. Det betalte beløb for billetten kan dog modregnes ved samtidig køb i bussen af en ikke rabatteret enkeltbillet (køb i bus pris) på strækningen.

Der opkræves ikke gebyrer ved køb af billetter bortset fra kortgebyr ved betaling med betalingskort og kreditkort. For så vidt angår kortgebyrerne henvises til kortudstedernes hjemmesider.

De oplyste priser ved køb af afbestillingsforsikring er pr. person pr. afgang. 

Opstår der tvivl om de købte billetter, skal man kontakte Abildskou på tlf. +45 70 210 888.

Enhver form for misbrug, svindel mv. vil medføre øjeblikkelig politianmeldelse.

Aftaler om personbefordring er undtaget reglen om fortrydelsesret i forbrugeraftaleloven.